Tyto stránky ukládají soubory cookie do vašeho zařízení.
Více informací o souborech cookie, které používáme, naleznete v našich Zásady ochrany osobních údajů.
Zaručená nejnižší cena
Pracujeme každý den, abychom vám přinášeli vysoce kvalitní marketingové produkty, ale také implementovali nové produkty a návrhy na našich webových stránkách.

Snažíme se zajistit Vaši celkovou spokojenost nejen kvalitou našich výrobků, ale také tím, že vám nabízíme nejnižší ceny na trhu. Jsme schopni zaručit nejnižší cenu tím, že eliminujeme zbytečné procesy používané běžnými tiskárnami, optimalizujeme dodavatelský řetězec a výrobu.

Pokud nám předložíte oficiální cenovou nabídku s nižší cenou za stejné specifikace produktu, budeme odpovídat ceně.
100% záruka spokojenosti
Pokud produkt neodpovídá tomu, co slibujeme, dotiskneme nebo vrátíme peníze. Výrobek musí zákazník vrátit.

Zajišťujeme, že obdržíte produkt, který si prohlížíte na naší platformě. Spokojenost zákazníků bereme velmi vážně.

Existují však určité situace, které jsou mimo náš dosah, a proto se na ně tato záruka nevztahuje. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme nést odpovědnost za:
  • Překlepy, interpunkční nebo gramatické chyby spáchané klientem [pokud nevyberete možnost kontroly pravopisu];
  • Špatná kvalita nebo nízké rozlišení nahraných obrázků [pokud nevyberete možnost odborného posouzení];
  • Navrhněte chyby, kterých se zákazník dopustil během procesu vytváření produktu [pokud si nevyberete možnost odborného posouzení];
  • Nesprávná volba možností, jako je: povrch, množství nebo typ výrobku.
  • Nesoulad mezi barvami konečného produktu a barvami zobrazenými v náhledu nebo vytištěnými na jiných tiskárnách.
JAK MOJE OBJEDNÁVAT?
Objednávka na BIZAY je jednoduchá a rychlá! Vyberte si produkt, který chcete, a pak vyberte všechny své specifikace od dimenze až po povrch.

Pak máte 3 způsoby, jak vytvořit své produkty:
  • Nahrát: Pokud již máte soubor, který chcete vytisknout ve formátu připraveném k tisku, stačí tento soubor nahrát, zobrazit náhled produktu a dokončit objednávku. Další podrobnosti naleznete v tématu Upload v našem průvodci tiskem.
  • Šablona: Pokud chcete kvalitní výrobek, je to správné řešení. Stačí si vybrat jednu z našich šablon, doplněnou o data a přidat požadované obrázky. Podívejte se, jak funguje v tématu Šablony.
JAK MŮŽE ZRUŠIT NEBO ZMĚNIT MOJE OBJEDNÁVKU?
Pokud jste již svou objednávku potvrdili, objednávku nemůžete zrušit ani změnit. Aby objednávka byla doručena ve velmi krátkém časovém období, objednávky jsou okamžitě zpracovány, čímž se zabrání případným změnám nebo zrušení. Proto se ujistěte, že náhled, který máte, je přesně tak, jak chcete produkt obdržet.
CO JE MOŽNÉ OBJEDNAT MINIMÁLNÍ MNOŽSTVÍ?
Každý produkt má definovanou množinu možných objednávkových množství. Minimální množství můžete vidět na každé stránce produktu.
PO VYTVOŘENÍ MÉHO PRODUKTU JSOU CHYBY, JAK SE MŮŽE ŘEŠIT?
Většina vzniklých chyb může být vyřešena jednoduše a rychle. Doporučujeme Vám přečíst si naši tiskovou příručku, abyste co nejlépe vyřešili všechny problémy. Pokud nemůžete svůj problém vyřešit, kontaktujte nás.
PROČ MŮŽETE ZARUČIT, ŽE BARVY, KTERÉ SE MÁM ZOBRAZIT NA MÉHO OBRAZU, BUDOU K PRODUKTU, KTERÝ SE ZÍSKÁM, ROVNÉ?

V současném stavu konstrukce není možné zajistit dokonalou podobnost mezi barvami různých zařízení. Existuje několik faktorů, aby se to stalo.

Za prvé, barevný systém obrazovky je RGB a vaše tiskárna bude s největší pravděpodobností. Náš dojem je vytvořen ve čtyřbarevném (CMYK) k vytvoření produktu s vyšší kvalitou barev as nižšími výrobními náklady. Tím je velmi obtížné zajistit, aby barva, kterou vidíte na jednom systému, měla stejnou barvu, jakou vidíte v jiném systému. Existují dokonce i barvy, které nelze reprodukovat mezi systémy.

Za druhé, barva, kterou právě prohlížíte na obrazovce, je odlišná, pokud ji prohlížíte na obrazovce jiné značky a v některých případech i na obrazovkách stejné značky. Proto je nemožné, abychom věděli, jaké barvy skutečně sledujete na obrazovce.

Takže to, co děláme, je vytvořit systém tak robustní, jak je to jen možné, který tiskne s vysokým stupněm podobnosti. Nelze však zajistit, že barvy jsou stejné.

JAK MŮŽU ZAPLATIT?
Platby mohou být prováděny:

  • Kreditní karta
JAK MÁM DOSTAT MY BILL?
Faktura Vám bude zaslána e-mailem po provedení platby. Chcete-li v budoucnu fakturu obnovit, můžete kopii získat z nabídky „Historie objednávek“ svého účtu.
JE MOJE PLATBA BEZPEČNÁ?
Garantujeme, že vaše platba je 100% bezpečná. K tomu používáme certifikované systémy pro správu plateb a certifikát SSL pro šifrování dat.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT IS IT?

SEPA (Single Euro Payments Area) je název projektu, jehož cílem je usnadnit platby v rámci eurozóny.

GENERAL CONDITIONS

Se SEPA přímými inkasy, poskytnutím svého IBAN a potvrzením platby, nás opravňujete k zasílání instrukcí vaší bance, abyste naúčtovali na váš účet a vaši banku debet na váš účet v souladu s těmito pokyny. Máte nárok na vrácení peněz z vaší banky za podmínek vaší smlouvy s vaší bankou. Reklamace musí být uplatněna ve lhůtě 8 týdnů ode dne, kdy byl účet odepsán.
Fondy budou z vašeho účtu odstraněny jeden nebo dva dny po odeslání transakce.

ACCESS PŘÍMÝ SEB DOBA MANDATE

Povolení k inkasu SEPA můžete získat na stránce podrobností každé objednávky, která je k dispozici na vašem účtu.

CANCELL SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Mandát SEPA inkasa můžete kdykoli zrušit. Můžete tak učinit tak, že získáte přístup k podrobnostem vaší objednávky (dostupné na vašem účtu) a zvolíte jiný způsob platby. Případně můžete také zrušit objednávku a povolení inkasa bude rovněž zrušeno.
DODÁNÍ

NÁKLADY NA PŘEPRAVU NÁKLADY NA NABÍDKU KAMPAŇ
Kampaň, která nabízí náklady na přepravu, spočívá v vrácení přepravních nákladů na účet klienta na adrese BIZAY po potvrzení platby objednávky.
Hodnota bude k dispozici pro nové objednávky po dobu 89 dnů. Chcete-li použít dostupný zůstatek, stačí to provést v kroku 3 košíku před dokončením nákupu.
Tato kampaň je aktivována při prvním nákupu a při každém nákupu 90 dnů po provedení kreditu.
Kampaň je platná pro jakoukoli možnost doručení, ale částka vrácená na zákaznickém účtu je vždy hodnotou odpovídající nejhospodárnější variantě přepravy.
Pro více informací si přečtObchodní podmínky.
CO SE MŮŽE DĚLAT, POKUD MÁM OBJEDNÁVKA JAKÉKOLI VADY?
BIZAY se snaží zajistit 100% spokojenost. V případě poškození nebo vady výrobku jej pak obdržíte BIZAY zpět za předpokladu, že produkt není definován v náhledu a chyba není uvedena ve výstražném listu. Poté zašleme další výrobní zakázku, aby mohl být další výrobek vytištěn bez dodatečných nákladů. Pokud k tomu dojde, kontaktujte tým BIZAY prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

BIZAY zaručuje, že to, co klient náhledy a přijme, je to, co bude doručeno. Chyby, které byly viditelné v generovaném náhledu, například text mimo okraje nebo formátování textu, jsou odpovědností klienta a nemohou být imputovány na BIZAY. Více informací naleznete v našem průvodci výstrah.
JAK MŮŽE MÍT POČET O NÁVRAT?
Pokud produkt není v náhledu, klient má čtrnáct (14) dnů po obdržení produktu, aby nám poslal produkt v podmínkách, ve kterých byl obdržen, a klikněte zde, aby požádal o náhradu nebo vrácení, s uvedením důvodu pro návrat v návratovém formuláři. Měli byste připojit obrázek produktu. Náhrada nebo náhrada bude provedena, jakmile obdržíme váš kontakt.
JAK SE REGISTROVAT?
Chcete-li se zaregistrovat na našich stránkách - garantujeme, že nebudete litovat - přejděte na stránku "Přihlášení " a vyberte "Register".
ZAPOMNĚL JSEM SVÉ HESLO. JAK SE MŮŽE ZÍSKAT DO MOJE ÚČTU?
Na stránce "Přihlášení" vyberte "Obnovit heslo" a zadejte e-mailovou adresu, na které jste se zaregistrovali. Bude vám zaslán odkaz na reset hesla.
JAK MÁM VYMAZAT MŮJ ÚČET?
Doporučujeme, abyste svůj účet neodstraňovali, aniž byste nejprve vyzkoušeli naše produkty, a to naše volné vizitky. Pokud však chcete svůj účet smazat, pošlete nám prosím e-mail s registračním e-mailem na adresu [email protected].
JAK MŮŽE TALKAT S BIZAY?
Pokud se s námi chcete spojit, použijte prosím naši zákaznickou podporu .